Πίσω από την ενέργεια του ξεματιάσματος, κρύβεται ο διάβολος.
Βλέπουμε, κατεξοχήν, γυναίκες να ξεματιάζουν και να υποκαθιστούν την Εκκλησία, που έχει ειδική ευχή για την βασκανία. Πίσω από αυτήν την ενέργεια του ξεματιάσματος, κρύβεται ο διάβολος. Λένε πολλοί:- Μα, το «Πάτερ ημών»... λέει η κυρία Κατίνα και ξεματιάζει. Πού είναι το κακό;
Κανένα αγκρίστρι δεν πιάνει ψάρι χωρίς δόλωμα. «Πάτερ ημών» θέλει ο διάβολος να του βάλεις, μα είναι δικό του το αγκίστρι. Μετά το «Πάτερ ημών» της κ. Κατίνας, φεύγει ο διάβολος από τον ματιασμένο, για να φανεί στον άλλον ότι η Εκκλησία δεν έχει δύναμη και έχει δύναμη η κυρία Κατίνα, που είναι όργανο του σατανά, χωρίς να το καταλαβαίνει.
Έτσι η κυρία Κατίνα γίνεται «αγία» στα μάτια του κόσμου, αυτός που «θεραπεύτηκε» απ' αυτήν την βλέπει σαν σωτήρας της, ενώ η ίδια πιστεύει ότι είναι κάποια.
Όλα είναι τέχνασμα του σατανά!
Όμως, ο διάβολος, με αυτόν τον πονηρό τρόπο, μπορεί να λύνει τα μάγια του σώματος (π.χ. πονοκέφαλος) εκείνου που ματιάστηκε, αλλά σκλαβώνει την ψυχή του.
Αντίθετα η Εκκλησία, δια της ειδικής ευχής που διαβάζει ο ιερέας, «λύνει» τα μάγια της ψυχής και του σώματος και ο άνθρωπος απελευθερώνεται.
Δημήτριος Παναγόπουλος- Ιεροκήρυκας
https://www.agiotopia.gr
Βλέπουμε, κατεξοχήν, γυναίκες να ξεματιάζουν και να υποκαθιστούν την Εκκλησία, που έχει ειδική ευχή για την βασκανία. Πίσω από αυτήν την ενέργεια του ξεματιάσματος, κρύβεται ο διάβολος. Λένε πολλοί:
- Μα, το «Πάτερ ημών»... λέει η κυρία Κατίνα και ξεματιάζει. Πού είναι το κακό;
Κανένα αγκρίστρι δεν πιάνει ψάρι χωρίς δόλωμα. «Πάτερ ημών» θέλει ο διάβολος να του βάλεις, μα είναι δικό του το αγκίστρι. Μετά το «Πάτερ ημών» της κ. Κατίνας, φεύγει ο διάβολος από τον ματιασμένο, για να φανεί στον άλλον ότι η Εκκλησία δεν έχει δύναμη και έχει δύναμη η κυρία Κατίνα, που είναι όργανο του σατανά, χωρίς να το καταλαβαίνει.
Έτσι η κυρία Κατίνα γίνεται «αγία» στα μάτια του κόσμου, αυτός που «θεραπεύτηκε» απ' αυτήν την βλέπει σαν σωτήρας της, ενώ η ίδια πιστεύει ότι είναι κάποια.
Όλα είναι τέχνασμα του σατανά!
Όμως, ο διάβολος, με αυτόν τον πονηρό τρόπο, μπορεί να λύνει τα μάγια του σώματος (π.χ. πονοκέφαλος) εκείνου που ματιάστηκε, αλλά σκλαβώνει την ψυχή του.
Αντίθετα η Εκκλησία, δια της ειδικής ευχής που διαβάζει ο ιερέας, «λύνει» τα μάγια της ψυχής και του σώματος και ο άνθρωπος απελευθερώνεται.
Δημήτριος Παναγόπουλος- Ιεροκήρυκας
Κανένα αγκρίστρι δεν πιάνει ψάρι χωρίς δόλωμα. «Πάτερ ημών» θέλει ο διάβολος να του βάλεις, μα είναι δικό του το αγκίστρι. Μετά το «Πάτερ ημών» της κ. Κατίνας, φεύγει ο διάβολος από τον ματιασμένο, για να φανεί στον άλλον ότι η Εκκλησία δεν έχει δύναμη και έχει δύναμη η κυρία Κατίνα, που είναι όργανο του σατανά, χωρίς να το καταλαβαίνει.
Έτσι η κυρία Κατίνα γίνεται «αγία» στα μάτια του κόσμου, αυτός που «θεραπεύτηκε» απ' αυτήν την βλέπει σαν σωτήρας της, ενώ η ίδια πιστεύει ότι είναι κάποια.
Όλα είναι τέχνασμα του σατανά!
Όμως, ο διάβολος, με αυτόν τον πονηρό τρόπο, μπορεί να λύνει τα μάγια του σώματος (π.χ. πονοκέφαλος) εκείνου που ματιάστηκε, αλλά σκλαβώνει την ψυχή του.
Αντίθετα η Εκκλησία, δια της ειδικής ευχής που διαβάζει ο ιερέας, «λύνει» τα μάγια της ψυχής και του σώματος και ο άνθρωπος απελευθερώνεται.
Δημήτριος Παναγόπουλος- Ιεροκήρυκας
https://www.agiotopia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.