Εορτολόγιο

Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΕΤΟΥΣ...



Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΕΤΟΥΣ...

altΜέσα στην απεραντωσύνη του Θεού η ζωή μου προχωρά μοναχικά μέ σύντροφο την αγάπη του Θεού που εκφράζεται στην ειλικρινή πίστη μου σ'Αυτόν. Πράγματι ζώ για το αύριο χωρίς να κοιτώ το σήμερα. Δεν υπάρχω για το χθές αλλά διαβαίνω το σήμερα με την σκέψη της αιώνιότητας της ζωής μου. Δεν καταλαβαίνω την ύπαρξη μου χωρίς την ζωή του Θεού. Ολος ζώ το πόνο της αμαρτωλότητάς μου και κινούμαι σε κόσμους ξένους για τη γή. Αγαπώ την ησυχία και διψώ για την μόνωση. Περπατώ μέσα στον κόσμο χωρίς να τον κατανοώ. Γίνομαι ξένος γιά τους πολλούς και γνωστός για τον ουρανό. Αγαπώ το Θεό και δεν ξεχνώ την ψυχή μου. Η ζωή μου δεν κρύβεται απο το Θεό και τους αγγέλους Του αλλά ποθώ την αγάπη των αγίων και την στοργή των ορφανών. Γίνομαι ένα τίποτα για να ζήσω το πάν για το Θεό. Δεν ποθώ τίποτα απο τον κόσμο. Ζω μέσα στην αγάπη του Θεού. Ζώ για να βοηθώ χωρίς να βοηθώ τον εαυτό μου. Ζω απλά για να ζώ το Θεό απλά.

Η ψυχή μου αναζητά την τελειότητα της καρδιάς μου για να ζήσει την αιωνιότητα του ουρανίου κόσμου. Αγαπά το τέλειο και κάμπτεται στην αγάπη του Θεού. Προσεύχομαι για την αγάπη του Θεού. Ταπεινώνομαι για την αγάπη του Θεού. Θυσιάζομαι για την αγάπη του Θεού. Αγαπώ για την αγάπη του Θεού. Κοιτώ μέ την αγάπη του Θεού. Σιωπώ για τη αγάπη του Θεού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.