*O διάλογος που ακολουθεί είναι αληθινός. .

–          Πάτερ ο Θεός είναι άδικος, δεν μου έχουν πάει καλά τα πράγματα στη ζωή μου.

–          Τι εννοείτε;

–          Θα σας πω. Γνώρισα τον Γιάννη πριν 15 χρόνια. Από την αρχή της σχέσης δεν τα πηγαίναμε καλά, αλλά εγώ ήθελα να κάνω οικογένεια και είπα δεν πειράζει ας παραβλέψω κάποια πράγματα. Τελικά παντρευτήκαμε με τον Γιάννη, τα πράγματα πήγαιναν χάλια, αλλά μετά από 3 χρόνια γάμου ήρθε και το παιδάκι μας. Τελικά δεν έφτιαξαν τα πράγματα και ο Γιάννης άρχισε να έχει πολύ άσχημη συμπεριφορά, οπότε χωρίσαμε πριν 1 χρόνο. Τώρα είμαι χωρισμένη, μόνη μου και προσπαθώ να τα βγάλω πέρα με ένα παιδί. Τι να πω, δεν βλέπει ο Θεός τι περνάω και την αδικία που έχω υποστεί; Τι φταίει τελικά αυτό το παιδί;

Κουϊζ: Βρείτε πόσα λάθη έχει μέσα ο διάλογος. Και μιλάμε για εγκληματικά λάθη. Λοιπόν, για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα μία και καλή. Δεν φταίει ο Θεός που τα έκανες μαντάρα στη ζωή σου με τις επιλογές σου. Οι περισσότεροι τα ρίχνουν στον Θεό και το παίζουν κακομοιρούληδες, ότι τάχα ο Θεός τους αδίκησε. Κομμένο λοιπόν το παραμύθι . . .

Ας δούμε λιγάκι μέσα μας έτσι για να μοσχομυρίσει αλήθεια ο κόσμος . . .

Στην εκκλησία πάμε ώστε να κουβαλήσουμε τον Σταυρό μας, να πάρουμε την ευθύνη των επιλογών και των λαθών μας, ώστε να οδηγηθούμε στη μετάνοια και να διορθώσουμε τη ζωή μας ξεκινώντας από τον εαυτό μας.

Με το να ρίχνουμε ό,τι μας συμβαίνει στον Θεό ή να λέμε στους παπάδες : «Διάβασε μια ευχή για να διορθωθούν τα πράγματα στη ζωή μου.», ενώ εσύ δεν θέλεις να αλλάξεις και να δεις τα λάθη σου, δεν γίνεται δουλειά.

Έχω ακούσει κοπέλα να λέει: «Θέλω κι εγώ απλά να βρω κάποιον για να κάνω ένα παιδί για να βγάζω όπως και οι φίλες μου φωτογραφίες στο Instagram με το καροτσάκι».

Να πας κοπέλα μου να αγοράσεις αρκουδάκι από τα jumbo!

Μαγικά γιοκ! Ούτε ο Χριστός είναι το λυχνάρι που τον θυμόμαστε μόνο σε καρκίνους και αν θέλουμε να κερδίσουμε κανένα λαχείο. Να συνέλθουμε λιγάκι γιατί μου φαίνεται οι ειδωλολάτρες των παλαιοτέρων αιώνων δεν πιάνουν μία μπροστά μας.

Το να θέλεις να σε βοηθήσει ο Χριστός , η Παναγία και οι Άγιοι, ενώ εσύ δεν θέλεις να πάρεις την ευθύνη και να δεις τα λάθη σου, δεν έχει λογική.

Παρακαλάμε και προσευχόμαστε ο Θεός να φωτίσει να δούμε τα λάθη μας και όχι να φωτίσει να αναδειχθεί ο εγωισμός μας και το δίκιο μας.

Δεν φταίει λοιπόν ο Θεός που έχεις κάνει λάθος επιλογές αλλά φταίει το γεγονός ότι δεν έβαλες τον Θεό στις επιλογές σου. 

Καλή μετάνοια . . .

π.Σπυρίδων Σκουτής – euxh . gr

https://simeiakairwn.wordpress.com